Дзвенить, дзвенить шкільний дзвінок — Нас закликає до навчання. Ми поспішаєм на урок, І знову йдемо в світ пізнання.

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВІННИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №13"

 
Розділи сайта
Новини
Предметно-методичний тиждень "Ініціатива та творчість молодих"


     У рамках предметно-методичного тижневика «Ініціатива та творчість молодих» 19.02.2024 Сорочан І.В. провела з 9-11 класами виховний захід «Вшанування пам'яті Героїв Небесної Сотні та полеглих за Україну». Збагатилися знання учнів про події в Україні в епоху Євромайдану, Революції гідності, про людей, які стали на захист інтересів України. Захід сприяв вихованню в учнів почуття патріотизму, бережного ставлення до історії нашої країни, любові до свого народу, поваги до людей, які полягли за незалежність країни, співпереживання. Також збільшив бажання вивчати історію своєї держави, вболівати за її майбутнє.
     Виховний захід повністю відповідав віковим особливостям учнів та традиціям школи. Тема заходу є актуальною і стосується всього українського народу. Поставлену мету заходу вдалося реалізувати. Деякі учні, слухаючи батьків загиблих Героїв, не стримували сльози, ніби переживали всі події того часу. Після закінчення заходу діти були принишклі та схвильовані, обговорювали побачене та почуте.

 

 

 

 

 

   У рамках предметно-методичного тижневика «Ініціатива та творчість молодих» Григоренко В.В. у 1-Д класі було проведено навчальне заняття з української мови за темою «Букви К к. Письмо малої букви к. Речення і малюнок».

 Використовуючи доцільні форми та методи роботи, Вероніка Віталіївна сформулювала ключові та предметні компетентності молодших школярів, розвивала зв’язне мовлення, подала навчальний матеріал з опорою на власний життєвий досвід здобувачів освіти.

        Діти активно із захопленням опрацьовували запропонований матеріал, виявляли походження раніше невідомих їм слів, вільно без остраху висловлювали власну думку, удосконалювали навички володіння іноземною мовою, обчислювальні навички та логічне мислення.

Навчальне заняття було проведено в цікавій та доступній формі, що сприяло формуванню позитивного мікроклімату в колективі.

 

 

  

 

 

У рамках предметно-методичного тижневика «Ініціатива та творчість молодих» Зіньковською С.В. у 1-А класі було проведено урок ЯДС за темою «Як книжка з'являється на світ».
   Навчальне заняття сприяло заохочуванню дітей до читання та читацької культури. Вчителька застосувала різні форми та методи роботи, використання  LEGO 
технології для формування ключових компетентностей здобувачів освіти.

   Діти досліджували етапи створення книги, формували позитивне та дбайливе ставлення до книги, вчилися висловлювати власну думку, удосконалювали обчислювальні навички, розвивали логічне мислення.

 

 

       Платонов Ігор Вікторович, учитель інформатики, 12.02.2024 провів у 6-Б відкритий урок з теми «Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки». Учні ознайомилися з програмою табличного процесора MS Excel, його функціями та можливостями, вчилися створювати таблиці та редагувати їх. Вчитель використав інформаційно - ілюстративні, проблемно- пошукові методи роботи. Виклад нового матеріалу був варіативним за своєю структурою: давалась готова інформація і матеріал вивчався шляхом постановки проблемного завдання та розкриття шляхів пошуку розв'язання проблеми. Різноманітними видами завдань, наочним матеріалом, роботою з електронними ресурсами вчитель зацікавив учнів даною темою та досягнув поставлених на уроці цілей. У них були сформовані навички швидкого орієнтування в програмі, вміння використовувати табличний процесор MS Excel, уміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки.

 
 

     Будикіна Богдана Сергіївна, вчитель мистецтва, 13.02.2024 провела відкритий захід у 6-А класі з теми «Скульптура». Здобувачі освіти ознайомилися з видами, жанрами скульптури, з творчістю видатних українських та світових майстрів у цій галузі, вчилися аналізувати твори візуального мистецтва, інтерпретувати їх зміст та визначати художньо-естетичне значення. Урок розвивав мислення дітей, художню уяву, творчу активність, продумане естетичне ставлення до явищ природи, мистецтва, чутливість, художній смак, виховував почуття краси та гармонії. Учитель використала інформаційні технології , а саме гру в Кahoot з метою самооцінювання учнів. Для удосконалення знань був використаний прийом дослідницької діяльності в онлайн-музеї. Учні справились із завданнями відмінно. Захід був цікавим, корисним та пізнавальним.

 
 

 14.02.2024 вчителем інформатики Платоновим І.В. у 5-Г класі був проведений відкритий захід «Безпека в інтернеті». Метою заходу було вчити учнів розпізнавати небезпеки, запобігати розповсюдженню, формувати вміння знешкоджувати їх та повідомляти інших про загрози, виховувати в дітей любов і дбайливе ставлення до спілкування та турботу про свою безпеку та оточуючих. Здійснювався розвиток загальнокультурних, навчально-пізнавальних, інформаційних, комунікативних компетентностей. Інформаційно - ілюстративні, проблемно-пошукові методи роботи, принципи свідомості, зв'язок з життям, доступність матеріалу, фронтальні, індивідуальні та групові форми роботи дали змогу досягти цілей та зробити захід повчальним та ефективним.

   

     Терновой Андрій Олексійович 13.02.2024 у 5-А класі провів урок фізичного виховання на тему
«Баскетбол, загально розвивальні вправи для зміцнення сили мʼязів дітей середнього віку». Учитель разом з учнями провели розминку та виконали ряд вправ, направлених на зміцнення сили м'язів, розвиток рухливості суглобів та координаційних здібностей: присідання, човник, стрибки на скакалці, віджимання, планка та інші. Діти працювали із задоволенням та завзяттям. На уроці досягнута мета: зміцнили мʼязи спини, ніг, грудних, преса, плечей, також розвили рухливість суглобів та координаційні здібності.

   

 

  14.02.2024 Будикіна Б.С. провела відкритий урок з образотворчого мистецтва в 7-А класі на тему: «Дизайн і його види». Метою уроку було засвоєння учнями матеріалу про художнє конструювання предметів побуту, формування розуміння ними гармонійного предметного середовища для комфортного перебування в ньому під час праці та відпочинку. Учителем проведено майстер-клас з формуванням фантазії та розвитку моторики. Освітній матеріал підібраний та роз'яснений у формі вікторини. Практичні завдання, виконані на уроці, розкрили потенціал кожного учня. На уроці були використані методи формувального оцінювання учнів у вигляді самостійної тестової роботи. Наскрізний дух творчості зробив урок ефектним та ефективним.

   

     14.02.2024 Терновой А.О. провів у 5-А класі захід «Майбутні Олімпійські ігри в Парижі 2024».
Метою заходу було інформування дітей про історію Олімпійських ігор. Діти з учителем опрацювали презентацію про історію виникнення та розвиток Олімпійських ігор, дізналися про українських чемпіонів, пограли у вікторину. Мета заходу досягнута, діти долучилися до історії Олімпійських ігор, дізналися щось нове про них, пройнялися духом змагань та перемог.

  
 

 

 Сорочан Ірина Вікторівна, учитель української мови та літератури, 16.02.2024 провела у 6-А класі урок на тему «Леся Українка». «Тиша морська». Розповідь про письменницю та її подорожі до Криму. Художня майстерність зображення мариністичного пейзажу. Настроєва тональність вірша». На уроці діти поглибили знання про дитинство Лесі Українки, її талановитість, вчилися характеризувати образ ліричної героїні, розвивали вміння аналізувати поезію, критично оцінювати зміст, виокремлювати важливе, визначати художні засоби. Вчитель виховувала повагу до рідної літератури, формувала мужність, цілеспрямованість, прагнення до самоосвіти.
Діти усвідомили зміст і основну думку поезії, висловлювали своє ставлення до природи, зіставляли поезію із живописом, музикою, створювали ілюстрації до твору. Під час рефлексивно-оцінювального етапу учні показали, наскільки вони усвідомили зміст вивченого, засвоїли матеріал теми і вміють ним оперувати. Було підбито підсумок про значущість теми у формуванні системи знань учнів, реалізації та досягненні очікуваних результатів, відмічена успішність оволодіння змістом уроку.
 
  
 
 
 
     У рамках тижневика ініціативи молодих вчителів 16 лютого відбувся виховний захід у 1-Д класі "Добро починається з тебе", присвячений до Дня спонтанного прояву доброти. Григоренко Вероніка Віталіївна задля розширення уявлення дітей про моральне поняття «доброта» використала низку цікавих завдань. Учні створювали Ромашку доброти, диференціювали ознаки добрих і поганих вчинків під час вправи "Так чи НІ", грали у тематичні ігри, розвивали зв'язне мовлення, мислення , уяву, фантазію, виховували схильність безкорисливо чинити добро, дарувати одне одному позитивні і приємні відчуття. Напередодні діти із батьками вирішили зробити невеличкі подарунки у вигляді фруктів та овочів для зоопарку ВПО «Світ джунглів» та передали смаколики для звірят. Все це було відтворено у презентації, яка дуже сподобалася дітям, вони із захопленням дивилися свої фото, які відображали реальні добрі вчинки дітей. Цей захід показав учням, що творити добро легко і необхідно і для цього не потрібно багато зусиль, варто лише захотіти зробити комусь приємне, бо гарне слово і посмішка - це теж добро. 
  
 

     16 лютого в 1-А класі відбувся виховний захід в рамках тижневика ініціативи молодих вчителів, присвячений Дню єднання. Зіньковська Софія Віталіївна задля формування громадянської компетентності, а саме - патріотичного аспекту, обрала ряд цікавих завдань. Учні створювали колаж із малюнків, грали у тематичні ігри, переглядали цікаві відеоматеріали, створювали асоціативний кущ, досліджували українську лексику та спробували себе у ролі поетів. Цей захід дав можливість ще більше згуртувати учнівський колектив, підняти патріотичний дух, ознайомитись з історією України та не забувати про сьогодення.

  

  


Дата: 2024-02-26 20:26:02