Дзвенить, дзвенить шкільний дзвінок — Нас закликає до навчання. Ми поспішаєм на урок, І знову йдемо в світ пізнання.

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВІННИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №13"

 
Розділи сайта
Новини
Педрада

   З метою утвердження нової філософіїї оцінювання, яка покликана формувати відповідальне ставлення здобувача освіти до навчання, мотивувати на досягнення максимально можливих результатів, виховувати ціннісні якості особистості та бажання навчатися в закладі 30 жовтня 25 року пройшло засідання педагогічної ради «Спрямованість системи оцінювання
на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання та взаємооцінювання» Про впровадження компетентнісного підходу в системі оцінювання навчальних досягнень учнів, наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень у закладі освіти - вимога/правило Державної служби оцінювання якості освіти» розповідали Коваленко О.А. Вусик В.І., Сарафинюк Р.С. Про формувальне оцінювання як чинник модернізації процесу навчання в закладі освіти. Про практичну спрямованість викладання навчальних предметів, здатності до самооцінювання та взаємооцінювання поділились вчителя Нікітова Н.П. , Ромащенко М.А., Паламарчук В.Б. Про психологічну та соціальну складові забезпечення конкурентоспроможності сучасного випускника на ринку праці, здатності його відслідковувати причини та наслідки власних життєвих подій, уміння займатися одночасно кількома справами, будувати альтернативні моделі соціального самовизначення говорили у своїх виступах Ярута О.П., Мартенюк І.В., Яковенко І.В.

  
 
 
 
 

 


Дата: 2025-11-12 22:06:37